fredag 27 mars 2009

Nervöst värre !

Idag startade resan till veterinären för att ta en del intyg i 30 cm nysnö, inte en plogbil i sikte på ditresan som är 9 mil, jag åker ju trots allt på E18 till Karlstad.

Spårigt och moddigt det värsta väglag man kan tänka sej, nervös är jag ju för hur det ska gå med intygen, och så ska man behöva vara nervös för att köra av vägen också.


Jag har sagt länge att jag måste stå på högtur nu för att få någon anmärkning på hundarna,
jag kommer närmare, och närmare ju längre jag håller på.

Men snälla inte idag, låt det gå bra idag................


Och han hörde mej !!!!!!!!!!!!!
Den långhåriga och skäggiga farbrorn däruppe, det funkade !!!!!!!!!!!


Zolohouse Victory King hjärta UA. han fyllde fyra i januari.
" " Pyret hjärta UA.
" " Online hjärta, ögon, knä UA.
Loranka´s Magic Man ögon, knä UA.
Vetr. trodde att han skulle ha hj.intyg också, så han lyssnade av bara farten, det var UA. men jag skulle inte ha det intyget ännu för han har inte åldern inne.

Men det var ju bra !!!!!!!!
Mera saker att vara glad för!
Jösses vad jag har lagt ner många timmar, när de här hundarna planerades.


Jag ska nog bjuda upp Göran ikväll till "Let´s Dance" skulle va kul att höra Tony´s kommentar.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar