onsdag 25 mars 2009

Jag har en plan.

Vouges Justin





Zolohouse Lilli Marleen

är för mej en viktig tik i min uppfödning och planeringen för framtiden, hon är linjeavlad på mina egna hundar som jag så väl känner till.
Hon är också den första hunden för mej som fick stora framgångar i utställningsringen redan som unghund,
tyvärr fick hon sedan Borrelia, sen var det kört, hon blev öm i kroppen, tappade päls och lusten för utställning.
Jag är glad att hon överlevde, för så dålig var hon.
När hon sen gick tom första parningen blev jag orolig att Borrelian hade satt sej på de inre organen.
Men i år har hon äntligen som femåring, fått fyra valpar efter SUCH Vouges Justin, och jag är överlycklig,
de är nu drygt tre veckor.

Tre hanar och en tik, hennes framtid är redan planerad och hon stannar här.
Valparna skulle döpas på U.
De heter ,
Zolohouse unika Frasse, Filiocus, Fabian och Felicia.






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar