fredag 3 april 2009

YES Äntligen !!!

Jag har väntat att HAN skulle ringa mej, men nu har jag fått brev från HONOM !!!!!!!

" GRATTIS du har vunnit på postkodlotteriet " YES YES wooaww

Tack Rickhard 2.000 kronor några nollor till hade väl inte skadat, men jag vann ändå.
Men då.............
Vaknade speldjävulen i mej !
Jag köpte en hel spelkupong med Lotto, och vad hände ?

JAG VANN IGEN !

24:- Nu funderar jag över vilket spel jag ska satsa på denna helgen, för det känns som jag har ett väldigt fint flyt nu.
Oturligt nog har de lagt ner spelbutiken i Svanskog för en månad sen, nu när jag kommit igång.

Nu ska jag åka och gratulera min mamma som fyller 80 år idag, tänk att få vara så pigg, hon har bakat och städat, bytt gardiner och putsat fönster planterat blommor ute i krukor, pyntat och det är fint överallt, hon har sin katt och en cavalier, och körkort, bil, som tur är för hon bor ute på landet och nu för första gången i sitt liv har hon färgat håret !!!!!!!!!!!!
När hon öppnar dörren ska jag sjunga " Leva livet nu ska jag leva livet......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar