måndag 13 april 2009

Hemma igen.


Nu är jag och min kompis hemma efter helgens semester resa på sop-kvasten, i år fick katten stanna hemma, jag tog med mej en annan liten kompis som är ganska sliten nu.


Nu tänker jag dra igång bloggen igen. Måste skriva nåt som är roligt och läsvärt/intressant så ni inte tröttnar på mej, ( OOHHH hemska tanke ) !!!!!


Det är såååå roligt med kommentarer på bloggen, och svar via mail/telefon.


Tänk vad många nya trevliga bekanta jag fått, jajaja ni ääär trevliga såklart, ni gamla bekanta jag har också. Samarbete gör oss starka i vårt mål att få FFC .

Förkortningen betyder ?

Jaaa titta in i morgon så ska jag klura ut nåt.

3 kommentarer:

  1. Vad har Maj-Britt lurat ut nu då?? Väntar med spänning för man kan aldrig veta med denna goa människa!
    /Gunilla

    SvaraRadera
  2. Maj-Britt Du fyndiga:)

    Kanske menar Du
    Fantastiska Favorit-Cavalierer??
    ...Man vet aldrig. ...eller....
    Full Flämtande Calle, Njaeh...
    Finurlig Fnissig Czolohouse....Hmmm, jag får sådana konstiga assosiationer:)

    Du får nog ta bladet ur munn o hjälpa oss nyfikna, ha ha!!

    SvaraRadera
  3. Förstår Ni vad nyttigt det är för Er att gnugga geniknölarna ett dygn, det här är ju riktigt roligt. Men Ni ska veta att det är svårt att skriva snällt så ingen känner sej påhoppad.
    Eller varför ska jag skriva snällt ?
    Som jag upplever det, är nog bäst.

    SvaraRadera