torsdag 14 maj 2009

Nu kommer tredje generationen

Bibeti´s White Brilliant
Hennes far Zolohouse Lyric



Denna vackra fröken är ett av Z.Hot´n Sweets barnbarn.


Hon har det eleganta namnet Bibeti´s White Brilliant och är uppfödd/ägd av Elisabet Steen på Bibeti´s kennel ända nere i Trelleborg. Jag hade velat se denna unghund i verkligheten, vem vet hon kanske är ännu finare då, jag får väl ta en turné neröver.

Det finns säkert mycket att se och trevligt folk det vet jag ju att det finns därnere.

Zolohouse Lyric "Winston" är hennes pappa och han bor ju hos Anett på Peach Passion´s kennel också i Skåne, han har flera fina avkommor bl.a.i Danmark, dessutom har han fyllt fyra år och har hjärta UA.

Lycka till med fröken "Strass" som hon kallas till vardags.
Och tack för att jag fick använda bilden.


4 kommentarer:

  1. Hejsan M-B!
    å vilka fina bilder, man blir ju helt sjuk, spelar ingen roll hur många man har, man blir lika sjuk ändå, och valpar ska man inte tala om.
    hur går det? rustar du för söndagen, rycker i alla plantor å står i (-:
    först tar vi lördagen...men jag tror vi snart kan öppna eget eller...
    det är ju så kallt ute så man orkar nästan inte vara ute, i växthuset går det ju bra men ute burrr....
    till och med hundarna föredrar att vara inne
    ha de gott /Anki

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken lita söt en! Vill oxå ha en tricolor ju! Maj-Britt, du tänker väl på mej när tillfälle finnes?
    Men hallå eller! Jag vill ju oxå titta på
    plantor, men bor ju lite långt ifrån tyvärr. Vill ha massor med pelargoner!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mmmm...Vilka små pärlor=)

    SvaraRadera
  4. Ja dom är fina dom där... Hade inte varit svårt att fylla upp huset med såna bara man hitta dom först så ingen annan tar hand om dom. För snygga tricolorer växer inte på träd, men många av dom har sitt ursprung i Värmland.

    SvaraRadera