onsdag 6 maj 2009

GBCH Lorankas Enchanting







Han får mej att känna ett "vill ha en sån" begär !

Min första cavalier var en tricolour. Det är över 30 år sen, tänk att jag fått levt och varit med så länge............

Kanske är det de fina färgerna som imponerar på mej tillsammans med teckningen, eftersom jag gärna stannar till när jag ser en Sennenhund, helst en Berner Sennen, min far hade Drever hundar och för det mesta trefärgade, kanske det sitter i sen dess.

Denna snygging är endast unghund på bilderna som jag tog i England 2006, tänk, då visste jag inget om att 2009 skulle det gå två barnbarn till honom här............ fantastiskt.

Numera kan han titulera sej som Engelsk Champion uppfödd/ägd av Mrs Lorraine Hughes Kennel Loranka.

1 kommentar:

  1. Grattis till dina trefärgade,underbara å vackra importer!Härligt att du har gjort detta å känn dej stolt!
    Kram

    SvaraRadera