lördag 9 mars 2013

Tricolor/Blenheimvalpar.

I natt födde "Tea" Loranka´s More Magic sina valpar efter min egen
 "Mario" Zolohouse Zerberus Da Vinci.

Jag blir förvånad var hon har haft alla 7, visserligen är det en "djup" tik men ändå.
 I den här kullen hoppas jag hitta en valp som har ärvt mycket efter sin fina farmor
 "Wilda" Zolohouse Lilli Marleén.
Zolohouse Lilli Marleén
 
Det blir inte mycket sömn för mej, det känns mest som man bara tvättar tikar, lägger till valpar, tvättar golv/plädar, men vad sjutton....vem har lust att sova när det har fötts två valpkullar här med 2 dagars mellanrum, detta har jag väntat på i ett år.
 
Göran har åkt till Årjängs Travbana för att starta Spinnaker på istrav i
"Ossian Anderssons Minneslöp" jag är hemma såklart och håller tummarna!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar