fredag 8 mars 2013

Never give up !


 
 
 

Göran vann en budgivning på Tradera, han blev så glad (och jag med)
vi har försökt flera gånger på just den här Pelargonian som heter "Mallorca"
lite "stölligheter" får man ha för sej!

Idag ska vi hämta hem "Ture" Zolomestur från Färjestads Djursjukhus, vi blev tvugna att kastrera honom då han bara hade släppt ner en testikel, den låg någonstans och irriterade/störde honom, lite dramatiskt blev det när inte den första vetrinären kunde hitta den försvunna stenen, och jag var så otroligt nervös att de skulle behöva öppna buken på honom.
  Som vanligt ringde jag till Kari, min "livlina" som fick stå ut med mina bekymmer/tankar, men nu så ska han hem, han har nu ett extra operationhål i ljumsken.
 
 
föl
 
 2 år
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar