torsdag 23 juli 2009

Några timmar utan regn.

Lotta, Alex, Jenny på bryggan.

Nu är jag trött på allt regn, jordgubbarna ruttnade bort, hallonen möglar, pelargoniorna likaså och potatisen vågar jag inte ens tänka på !!!
Ja ja jag vet att det finns att köpa, men har vi nu sånt här hemma så skulle det ju vara roligt om man fick lite utdelning.
Vi fick i allafall in allt hö utan regn.
Juli tänker jag skicka som reklamation - så här ska det inte vara.
Det känns som det har blivit ett hååål i himlen över Svanskog !!!
Kanske något för Sivert ?

Lite blå himmel var det igår då passade jag på att gå en sväng till bryggan för att ta kort.
Fem kort sen var det tomt i batterierna, kul...... eller...... det är som vanligt.

1 kommentar:

  1. Såå vackert!! Underbar bild du har lyckats ta på älsklingarna!
    Å vet du vad? Jag ska oxå reklamera juli... både väder och nitlotter!
    /Kram

    SvaraRadera