måndag 27 juli 2009

Månadens bild.

Detta är bara ett exempel:
Zolohouse Daiquiri "Pepsi"
äg.Maj-Britt Karlsson Svanskog

Jag är född först på Zolohouse 1998

___________________________________________________________________

Detta är också ett exempel:
Zolohouse Unika Felicia "Flisan"
äg.Maj-Britt Karlsson, Svanskog "Jag KAN göra två saker samtidigt".

Gäller endast Cavalierer och Bullmastiffer som är födda på Zolohouse kennel sen starten 1998 gamla som nya kort bara du skickar dem på datorn.



Jag har precis bestämt mej för att kora månadens hundbild under augusti, så skynda dej att leta upp en gammal bild eller ut och fota din älskling, skicka bilden till zolohouse@telia.com skriv hundens tilltalsnamn och namnet i stamtavlan, ditt eget namn och adress, om du vill ha en kort text under bilden går det bra.
Endast en bild per hund och månad.

Bilderna lägger jag ut i bloggen och utser en bild som "månadens bild".

Priset är "Evig ära att just din bild har blivit månadens bild på Zolohouse".

Om det här blir populärt så fortsätter vi månad efter månad...........

Välkommen med din bild och
Lycka till !

2 kommentarer:

  1. Hade du inte själv ägt Flisan så hade hon tagit hem detta...ska bli kul att följa henne på vägen till champion!

    SvaraRadera
  2. Jag ska sikta på att få en FOTOCHAMPION
    hahahaha.....

    SvaraRadera