fredag 10 juli 2009

Lisa/Alex valpar födda och Lotta 1 chkl

Idag i Tvååker sprang Lotta förbi alla i championklass tikar och placerade sej på första plats hipp hurra
Själv sitter jag inomhus hemma i Svanskog, regnet öööseer ner,
men mest tittar jag på Lisas små valpar som föddes i natt 6 små fina hanar, varför blir det bara hanar ???? ( Av 12 valpar i år, bara 1 tik)
Tyvärr så överlevde inte den enda blenheimen. Alltså 5 tricolor hanar i valplådan.
Nu tycker ju jag att hanar är väldigt trevliga och om jag bara skulle ha en eller två hundar för sällskap så skulle det absolut vara hanar, lättsammare att jobba med o alltid på bra humör, för det mesta uppsträckta och stiliga,
nu menar jag hundar och inget annat hahahahahah............

5 kommentarer:

  1. Nämen Maj-Britt då, jag fattar nog vad du egentligen menade, slingra dig inte nu! Hujedamej vad du kan!
    Grattis till Lottas fina placering, bättre kan det väl inte bli!

    SvaraRadera
  2. Det klart det kan bli bättre, nästa steg hade varit att vinna BT-klass.

    SvaraRadera
  3. Grattis till tricolorkillarna!
    Själv är jag väldigt svag för triolorer,
    så det låter som ett gäng blivande snyggingar :-) Lycka till med dem!

    kram

    SvaraRadera
  4. Glömde i hasten........Stort grattis även till Lottas nya bedrifter i ringen!

    SvaraRadera
  5. Oj, oj, oj, många hanar blir det men ett stort GRATTIS till de små.
    Kramizar Kristina

    SvaraRadera