tisdag 25 december 2012

Nästa gång ska jag minsann.

 I år hade jag skrivit en liten önskelista i olika prisklasser till Tomten.
 
Hej Tomten!
I år har jag bara tre önskningar, jag skulle bli såååå nöjd om jag får EN önskning uppfylld.
 
en liten stallkatt eller.....
 
 
en liten flock höns.....
eller
 
 
en liten hund....
 
Väldigt spännande var det, nästan så svetten kom när jag skulle öppna mitt paket.
Tidigare under dagen hade jag klämt/känt, vänt paketet åt alla håll och kanter,
jag ville ju så gärna att det skulle ge ifrån sej ett endaste litet piiip....
 
 
 
 
Det hääääär fick jag.....va f-n är det ?
"Går på gas" var den enda beskrivningen!!!!
Är det en motor till kvasten när jag ska till Blåkulla?
Nyaste modellen hårfön?
"Grisfösare" till häst?
"Ja va de än ä så tror ja aldri den blir använd"!!!!
SUCK
Förresten....
jag tror inte det var den riktiga Tomten för han gör inte så, utan en förklädd en!
Nästa år ska jag önska mej "Att alla mina önskningar går i uppfyllelse"
Ha de....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar