fredag 4 februari 2011

"NÅGON"



Igår skulle jag ta fram min stora säck med övervintrande blommor och börja plantera, hela vintern längtar jag efter den här tiden när blommorna börjar växa.

Bland de övervintrande blommorna hade jag Pelargonior av alla de slag, fuchior, femöringar, olika oxalis, begonior ja listan kan göras lång.

Många av blommorna var gamla sorter som jag fått/bytt till mej från vänner och bekanta, som är svåra att få tag i, en del var minnen från valpköpare, en del från vänner som inte finns längre.

Döm om min förvåning när jag inte kunde hitta säcken där jag ställt den !!!!!

Joooo "någon" har väl städat bort den, fick jag till svar från maken, jag hatar verkligen detta ordet och har bestämt mej för att stryka det tillsammans med "gör det sen" ur min ordlista.

Nu hör det till saken att det finns bara jag och en till som kan ha slängt säcken med blommorna.........och jag är det inte !!!

Är det någon idé att vara arg/ledsen .....suck ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar