måndag 7 februari 2011

Hoppas på Cavaliervalpar snart.

VÄNTAR OCH VÄNTAR



Juni 2010 hade vi senaste kullen.....







...det känns länge sen,


men nu väntar vi på vackra valpar efter Carhartt Fleetwood Mac "Woody" han är född 2005 är frisk och pigg, har alla intyg godkända. Woody har också varit på utställning där han kammat hem 1 cert i Sverige och 1 i Finland......

......och

mamma till valparna är Zolohouse Olimede "Jenny" 5 år, alla intyg "utan anmärkning".
"Jenny" har på utställning 2 cert och 1 BIM.

Att det finns valpar "därinne" det är jag säker på, i slutet av februari ska de komma, när man parar sin tik så tänker jag "vad roligt allt ska bli med valpar" sen när förlossningen närmar sej så tänker jag, "varför utsätter jag mej och min tik för det här" såååå många tankar innan allt är klart och alla mår bra. Fast jag har haft en del kullar så pirrar det i magen. Det är inte alltid allt går bra och det är väl det som sitter i bakhuvudet.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar