söndag 25 april 2010

Tack för visat intresse.......

Valparna i senaste kullen har nu fått nya hem, lilla Ystra som verkligen gör skäl för sitt namn stannar här.
Jag är tacksam och har största respekt för att människor uppskattar/följer mitt avelsarbete och vill ha en Zolohouse-hund, glädjande är också att det finns intresse från andra uppfödare att gå vidare på valpar härifrån.
Jag vill Tacka för förtroendet att få lämna en Cavaliervalp till Er och önskar Er alla LYCKA TILL med valpen och hoppas på ett fortsatt gott samarbete, att den ska ge er mycket glädje, och vara en frisk liten Cavalier i många år.
Kram till Er alla och valpen förstås.

5 kommentarer:

  1. Skönt att dom små har fått hem och alltid kul att många är intresserade. Det är väl klart att man vill ha en Zolohousehund...dom är ju bäst!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Nej nej Linda, jag blir rädd om du tänker så !
    Var ödmjuk mot alla uppfödare och deras arbete, inga hundar/uppf. är bäst tycker jag, utan det finns toppar/svackor hos alla.
    Tänk på att din Zolohousetik kan vara sjuk imorgon.
    Sen kan jag tänka mej att du skrev kommentaren med glimten i ögat.

    SvaraRadera
  3. Skrev med glimten i ögat och tycker det finns massor med duktiga uppfödare som man kan tänka sig att köpa hund ifrån och rekommendera.

    Menade ju att vi är sååå glada att vi fick Iza från dig och är nöjda med henne oavsett.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Tack för förtroendet att få äga en Zolohouse-hund, eller rättare sagt bli ägd av en!

    SvaraRadera
  5. Hahaha..........Helena, bara hon inte "dränker dej" i valpar.
    Tänk vad jag är kass på datorer... jag skrev en kommentar och den syntes inte på bloggen direkt,bäst att skriva igen tänkte jag, nu kan jag inte få bort den första.

    Ha TÅLAMOD med mej, men det blir nog aldrig bättre !

    SvaraRadera