måndag 19 april 2010

Nervöst igen

Usch o fy nu sitter jag här igen och är så fruktansvärt nervös, Göran och Spinnaker är till Färjestad idag och startar. 19.55 går loppet.
De har ett uselt startspår nr.12 bakom startbilen dessutom är han favorit och V5 spik, tre tidningar har ringt under veckan och frågat om allt möjligt, jag är skrockfull och tror att det är ett dåligt omen.
Göran däremot ser ut att trivas och han sa till den ena tidningen "Det är seger som gäller, annars är det väl ingen idé att starta" jag trodde jag small av, jag vill ju att vi ska ligga så lågt, så lågt, men journalisten tyckte tydligen det var roligt för de pratade länge och skrattade, jag fick gå ut jag orkade inte höra, "Det är min fru som tränar" ja det stämmer väl men använd det inte som en ursäkt om hästen inte går bra.

1 kommentar:

  1. Lycka till! Håller tummarna...du måste berätta hur det gick för er! Spännande :)

    Kram Linda

    SvaraRadera