måndag 22 februari 2010

Zolohouse Xanadu Da Vinci

Det här är lilla "Fiffi" eller "Fiddeli" eller "Fia" eller.......
ja ja kärt barn har många namn, det ger sej väl med tiden vad hon ska kallas, kommer gör hon oavsett vad jag kallar henne.
Tråkigt bara att hon inte får springa ute ännu 25 minus på morgonen snödjupet ska vi bara inte prata på




En del valpar tittar in i kameran och sitter blick stilla, så jag hinner ta kortet



Såååjaaa brraa, men nu blev det suddigt ... shiit men lika som bär.




4 kommentarer:

  1. Hon är bedårande Majbritt, fullkomligt bedårande!!! Den här lilltösen skall bli rolig att få följa i framtiden:)

    SvaraRadera
  2. Men så söööt !
    Lycka till med henne !

    Kram//Annika.

    SvaraRadera
  3. TACK !
    Det värmer att ni tycker om min lilla "Fiddeli" så heter hon idag hahaha.
    I början så tyckte jag "det här var väl inget särskilt" men nu växer hon till sej i sin lilla kropp och blir även sötare för varje dag, jag vet att nu är hon inne i den sötaste åldern, bäst att njuta varje dag!

    SvaraRadera
  4. Söt som socker!!!
    Mmmmmm vilken vacker liten tös.

    SvaraRadera