onsdag 21 juli 2010

Valparna har fyllt 5 veckor.

Valparnas morfar: Zolohouse Beachcomber "Rambo" 9 år på bilden.
är den av mina hundar som har störst plats i mitt hjärta, ögon hjärta knä utan anmärkning.


Valparnas mamma är: Zolohouse Lilli Marleen sex år och ögon, hjärta knä utan anmärkning, hon är den finaste och bästa hunden i min uppfödning.




Deras far är: Nordisk Utställnings Champion Sperringgårdens Christoper Da Vinci han är fem år och har ögon,hjärta och knä utan anmärkning,
här tillsammans med sin vackra och vältravande Championdotter Cederliz´Natalia Boa Vista till höger.
(Tack till Cia-Balders kennel och Cederliz´kennel för att jag fick visa den fina bilden på min sida.)



Här kommer då huvudpersonerna eller hundarna rättare sagt, fyra hanar först och sist tiken.













































Välkommen att höra av dej om du är intresserad av en hanvalp för tiken stannar här
tel.0532-30528 eller 070-244 06 47.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar