fredag 11 december 2009

Så otroligt tacksam.........

Hälsningen är till alla i hela världen.
Jag vill särskilt att ni tittar på den lilla valpen Valter till höger.
För exakt tre veckor sen körde jag på honom med bilen, jo det är sant så fruktansvärt.
Men han överlevde en chock och en fraktur i bogen och många skrapsår.
vetr.säjer "ett mirakel" han kommer att bli helt frisk.
Jag höll också på att dö av rädsla och sorg, jag var helt övertygad om att han skulle dö, det vet jag inte hur jag skulle ha klarat, jag är så tacksam att han sitter här hos oss nu.
En testikel drog han tillbaka en bit av chocken, den kanske kommer ner eller kanske inte, just nu vill jag inte tänka på det, utan bara krama honom lilla Valle.

1 kommentar:

  1. Usch, vilken mardröm du har varit med om men en liten som minsann hade änglavakt. Har själv varit med om en sådan chockerande sak men där gick det tyvärr inte så bra... Min första cavalier Kasper kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

    Ha en skön Luciadag!
    Hälsn. från Skåneland

    SvaraRadera