torsdag 10 december 2009

Peter och Peter.

Tidigare har jag ju berättat om den sprudlande Annika Sjöö (dansaren) hon gör mej glad.
Jag är ganska kräsen när jag väljer mina tvåbenta favoriter, men sen en tid tillbaka har jag fått två till som jag gillar skarpt.
Peter och Peter..... toppenkillar, Göran (min man ) håller med, väldigt proffsiga med den rätta blicken, båda är programledare och ställer kluriga frågor den ene heter Settman den andre Jihde, inte en sekund har vi sovit i tv-soffan när dessa två är i rutan.
Settman har ju Dansbandskampen, och där är nu TORGNY MELINS klara för final yeeees !!!!
Det är lite extra när det är pöjkar som bor "stright over moffarns jale".
Så om ni inte har några direkta egna favoriter så kan ni väl ge er röst på våra och Karl-Petters grannar när det blir Finaaaaal, om ni bor i Säffle området så glöm för guds skull inte att slå 099-22004 när ni röstar, glömmer ni 099 så kommer ni till Anki på Bernerhagens kennel .
Då kan det låta så här:
- Hej, vi är fyra stycken som sitter på restaurang Galna Tuppen och dricker öl, hick och följer Dansbandskampen .......nu vill vi rösta på värmlandspöjkera.
-Visst säjer Anki, som är en snäll människa, det går bra, jag kan sätta upp femton stycken.
- Hick..........ååååå, tack så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar