tisdag 22 september 2009

Lillerud 29/8 2009 inoff.

-Tack Fredrik för att jag fick låna med din hund på utställning,
och att det gick så fantastiskt bra, jag bara bubblar av glädje !!!
Vet ni vad han svarade ?
- Hmmm vad betyder det, är han en bättre hund nu då ?
Ja det kan man undra ?
Ungefär som han sätter på en spoiler på sin bil, är det en bättre bil då ?

Inte vet jag, och jag vill helst slippa att öppna motorhuven
jag kan väldigt lite om bilar men vill gärna ha en tillgänglig för mej och att den fungerar.

Fredrik är en stor djurvän och vill gärna ha en hund med sej och mysa med, helt tillräckligt för honom, hur det går på utst. betyder nada för honom.
ÅÅÅÅÅ vad sunt tänkt egentligen, vilken tur att det finns sånt folk.
Men samtidigt så tycker han att jag ska försöka få tag i en bättre bil, polera och fixa så den är fin.....
Det är ju det jag håller på med, fast med hundar.........
Vi har olika intressen helt enkelt.
Zolohouse Online
BIR ( Bäst i rasen ) domare Jane Edvinsson
BIG 1 (Bäst i gruppen sällskapshundar ) domare dns.
BIS 3 ( Best in show alla raser ) domare Stefan Précenth
Det var i alla fall 180 hundar anmälda





Det gäller att ha "tungan rätt i mun".














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar