söndag 7 juni 2009

Dagen efter

Zolohouse Olimede pendlar mellan cert/BIM - tvåor
Ser att Peter på Vouges skriver att Lotta är champion nr. 30 för dem !!!

Helt otroligt och Grattis, mycket slit och sömnlösa nätter finns säkert med i bilden, men lyckliga Ni som trots allt får utdelning för slitet, vi andra sliter också men får vara glada för mindre resultat.

Jag känner att jag har fått bra kläm på det här nu, och det skiljer trots allt bara en nolla mellan mej och Vouges !

Jooodåå det är sant.......... för på detta golv trampar och har trampat både SUCH Vouges Justin - DKUCH SUCH Zolohouse La Tosca - SUCH Vouges Charlotte det är ju tre stycken.


En nära vän till mej Anki på Bernerhagens kennel hade lyckats fota fina kort på Jenny i Vänersborg tack för det, hon har två cert och är inte så tokig hon heller.


5 kommentarer:

  1. En djup nigning till vackra "Lotta" & Co:)
    Underbart, äntligen!!!

    Antar att det från o med nu bara är Champagne som åtnjuts i Svanskog.....man får ta liggunderlaget eller chafför med sig i framtiden!!!!!!

    ......Blåsorkestern som var bokad i går kväll åkte tyvärr vilse i skogarna...men lär enligt rykte dyka upp framåt kvällen:):):)

    SvaraRadera
  2. Både du å jag m.fl. vet vad du har å det räcker gott å väl eller hur? Måste nog ta mej ena lita titt frampå då det kanske trampar smått hos dej igen...Hur skulle jag kunna låta bli?
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis till Lottas Championat !

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis till Lottas championat!!!!!
    Så trist att jag missade "festen" i Vänersborg :) men jag förstår att ni hade en fantastiskt lyckad dag! Härligt!

    Jag får väl se till att vara på plats när Jennys championat kommer i stället :)

    många kramar
    Marielle

    SvaraRadera
  5. OM inte OM står ivägen för Jenny,
    så kan jag lova att det blir fest den dagen...

    SvaraRadera