torsdag 17 januari 2013

Nyårslöftet.

Jenny och Ystra är parade för någon vecka sen, och båda två har redan tydligt ändrat beteende så de är dräktiga, sen är alltid 4-5e veckan en tid då jag håller andan, då det kan hända mycket.
"Man ska inte räkna kycklingar förrän äggen är kläckta"
Info. om valpkullar finns på hemsidan www.zolohouse.dinstudio.se

Jag har alltid varit skeptisk angående att berätta om att "nu ska här bli valpar" jag har velat att valparna skulle vara minst en vecka innan jag gick ut offentligt.

Mitt nyårslöfte var inför 2013: "Var inte så rädd att prova nya saker"

Väderrapporten då: Gråkallt, mulet, minus 5, snöar lite lätt. Perfekt för hundarna, men inte för hästarna, snön "ballar" under deras hovar och benen far åt alla håll trots att de har broddskor.

Nej ska jag hinna med allt jag vill göra med mitt liv, så måste jag sätta fart, därför stänger jag av datorn nu.

 
 
 

Ha de gott/Maj-Britt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar