onsdag 2 januari 2013

En tankeställare.

   God fortsättning på det nya året och tack för alla fina julkort på hundar som kommer härifrån, ett kort gör mej så glad.

Idag fick jag mej en tankeställare när jag mötte Räven......   ooooh hjälp jag som vill ha hönor som går lösa här på backen och pickar, shiiit hur går det då.
 
Fin att titta på är den ju!
 
 
Jag har läst på lite mer om hönor, och blir förvånad så många raser det finns i världen, flera hundra!!!
Så fina, rena konstverken.



kanske skulle ta en av varje....
 
om jag ska ha några så ska de ha det såhär
 
 
myyyysiiigt

 
________________________________________________ 
 inte så här avskyr att se detta
                                                                
 
 
Jaja vi får se, Göran vill inte......"de skiter i hästarnas hö" säjer han, ja det vet jag OCH att hundarna rullar sej i detsamma, även testar smaken....  måste överväga ett tag till.
Hörs snart igen.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar