fredag 3 februari 2012

Två parade tikar.

hon kommer från Mrs Lorraine Hughes kennel Loranka, i England, och fyller fyra år i juli.
Båda hennes föräldrar har godkända hjärtintyg i Sverige.
Jag har medvetet väntat med att para henne, detta blir hennes första kull valpar.
Tea har "exellent" på utställning.


Tea är parad med....
Alex är min egen uppfödning och fyller 6 år nu i vår.
Jag använder en hane som jag känner väl till på denna tiken som inte är min egen uppfödning, och då passar Alex bra, där jag har hans tiklinje i tre generationer, alla tikarna har nått en hög ålder och ingen av dem har fått blåsljud på hjärtat.
Hans pappa är SUCH Vouges Justin som också bor här men delägs med hans uppfödare Vouges kennel, Justin är snart 9 år och "hjärta utan anmärkning" han är sundheten själv.
Alex har "certifikat kvalite" på utställning.

____________________________________________________________________
är kullsyster till Alex,
hon har 2 cert/BIM på utställning.
Hon är parad med....

Grim kommer från Australien och har helt nya linjer för Sverige, han har fyllt 4 år och är champion i sitt hemland.
Välkommen att höra av dej om du tycker detta låter intressant
0532-30528 eller zolohouse@telia.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar