fredag 19 mars 2010

Valpar söker långvariga hem.

Nu har valparna fyllt 4 veckor och väger lika mycket som ett kaffepaket.
Till helgen öppnar jag dörren för intresserade valpköpare, efter avtalad tid, så ivriga och förväntansfulla att få se de små valparna.
Man rycks med av deras utstrålning och lycka, redan när man öppnar dörren.

Fast nån gång har det ju hänt att inte valparna har passat, helt naturligt och vilken tur att de kom underfund med det innan de hämtat hem valpen.
Ibland händer det också att jag backar, då tycker jag att jag har en anledning som jag inte kan bortse från, jag ska ju sova lungt i 10-12 år framöver.

Det var i Juli 2009 som det senast fanns valpar här till salu, tänk vad tiden går.
Tre tikar och fyra hanar innehåller denna kullen och de kommer att vara klara att flytta i slutet av april, lagom till vårvärmen hoppas jag.

SKK och Cavaliersällskapets regler följs såklart och alla intyg på pappan Vouges Justin/mamman Zolohouse O´h Voila "Kiwi" finns utan anmärkning.
Valparna säljs registrerade i SKK - chippmärkta - vaccinerade-vetrinärbesiktigade -avmaskade.
Vi bor 9 mil söder om Karlstad - 12 mil norr om Trollhättan - 18 mil från Oslo.
Ja nu tror jag att det kom med allt, men funderar du på något så slå en signal på 0532-30528 eller 070 244 06 47
första kontakten på email går också bra zolohouse@telia.com
Välkommen !


Uppväxta i hemmiljö och med andra hundar........











full rulle ett litet tag, men sen måste man vila..........





























den här killen ska möta våren i Lund, och hans familj väntar otåligt och räknar dagarna..........









mycket bus i husets alla hörn och vrår.............jag är säker på att det var två valpar när jag tog kortet....










" har egentligen inte tid att bli fotad, men skynda dej då......................"





































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar